در اين نوشته به معرفي نرم افزار CRM و آشنايي با مزايا و امکانات CRM ميپردازيم. در نهايت خوانندگان را با بهترين نرم افزار CRM يا مديريت ارتباط با مشتري آشنا ميکنيم.
CRM يا مديريت ارتباط با مشتري يک رويکرد در بازاريابي و فروش است. CRM با استفاده از ابزارها و نرم افزارها و دانش و تکنولوژي به بهبود ارتباط با مشتري ميپردازد. هدف سي آر ام افزايش رضايت مشتري از ارتباط با کسب و کار است. پيشتر در مقاله
نرم افزارهاي سي آر ام موجود در بازار هر کدام داراي مزايا و امکاناتي هستند. بهطورکلي با بهبود مديريت ارتباط با مشتري، ميتوان شاهد افزايش سودآوري در کسب و کار و کاهش هزينههاي سازمان بود. هر مديري در تمام مدت فعاليتش ميکوشد تا جذب مشتري را افزايش دهد و براي افزايش رضايت مشتريان گام بردارد.
اگر قصد خريد بهترين نرم افزار CRM را داريد با ما همراه باشيد. در ادامه امکانات يک
ابتدا امکانات اصلي نرم افزار سي آر ام يا مديريت ارتباط با مشتري را ذکر ميکنيم. سپس در ادامه به شرح هر کدام خواهيم پرداخت. بهترين نرم افزار CRM براي کسب و کارها چه امکاناتي دارد؟
2- پشتيباني و آموزش
3- CRM ابري يا محلي
4- پتانسيل رشد
5- سهولت در استفاده
6- قابليت يکپارچه شدن با ساير نرم افزارهاي مهم
7- ارائه در نسخههاي موبايلي
8- گزارشساز
منبع :
درباره این سایت